رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری از ارزیابی بیش از هشت عضو کابینه با نگاه مردمی خبر داد و گفت که دولت سیزدهم پاسخگو و پیگیر درخواست های مردمی چه در داخل کشور و چه هموطنانمان در خارج کشور با هر عقیده و نگاهی است.

ارزیابی بیش از هشت عضو کابینه با نگاه مردمی/ عمده مطالبات ایرانیان خارج از کشور چه بود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام احمد صالحی درباره ارزیابی عملکرد وزارتخانه در دور دوم حضور مسئولان در پاسخگویی به تماس‌های مردمی گفت: پس از حضور رئیس‌جمهور در این مرکز و تاکید بر اینکه مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به عنوان تب‌سنج دولت که باید گزارشات در دستور کار دستگاه‌ها و مدیران دولتی قرار بگیرد، این ارزیابی از ۳۰ بهمن ماه سال گذشته آغاز شده است.

وی افزود: رئیس جمهور تاکید دارد که این ارزیابی ها شفاف و بدون تعاوف با مسئولان، به مردم ارائه شود که سبب می شود دستگاه‌ها از میزان رضایت مندی مردم از آن دستگاه بر اساس شاخص‌های که این مرکز ارزیابی و ارائه کرده است، مطلع شوند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت:‌ تاکنون ارزیابی بیش از هشت عضو کابینه بر اساس شاخص‌ها و با نگاه مردمی انجام و این باعث شده تا خود وزرا در جریان عملکرد مدیران میانی و دستگاه‌ها قرار بگیرد.

وی این کار را نقطه عطفی در دولت سیزدهم توصیف کرد که سبب می شود مردم بدون واسطه حرف بزند و مسئولان بدون واسطه هم ارزیابی شوند و این روند بدون هیچ ملاحظه‌ای ادامه دارد.

صالحی درباره به روز رسانی آخرین آمار از ثبت مطالبات مردمی در دولت سیزدهم گفت: تا امروز بیش از چهار میلیون درخواست، تماس، طرح و مطالبات مردمی دریافت کردیم که بالای ۸۶ درصد از موارد انجام و ۱۴ درصد در حال پیگیری است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری درباره مطالبات ایرانیان خارج از کشور در سفرهای رئیس جمهور هم گفت: رئیس‌جمهور در سفرهای خارجی خود که با ایرانیان مقیم دیدار می‌کند در آنجا هموطنان مطالبات خود را با آیت الله رئیسی در میان می گذارند که عمده درخواست‌ها، کنسولی، قضایی، فردی و شخصی در زمینه سربازی است و حتی درخواست‌های عمومی هم در سفر رئیس‌جمهور به سوریه و آمریکای لاتین و چین داشتیم که دفتر ریاست جمهوری موضوعات را دسته بندی و به مجموعه‌های مختلف ارجاع دادند که بخشی به ما ارائه شده است.

صالحی ادامه داد: این موضوعات پیگیری و از طریق وزارت امور خارجه به ایرانیان خارج کشور ارائه می‌شود. ما تلاش داریم که در دولت سیزدهم با توجه به اینکه عنوان دولت مردمی را دارد هیچ شخص ایرانی چه در داخل کشور و چه در خارج کشور با هر عقیده و نگاهی پاسخگو و پیگیر درخواست او باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.